Blog
LinkedIn Tarama Kapsamımızı Genişlettik!
İş dünyasının nabzını tutan LinkedIn, profesyonel iletişimde her geçen gün daha da önemli bir rol oynuyor. Şirketlerin görünürlüğü, itibarı ve hedef kitlesiyle kurduğu bağ, bu mecradaki etkileşimlerle doğrudan şekilleniyor. MTM Medya Takip Merkezinin 25 yıllık deneyimi ve dijital mecralardaki geniş tarama ağı ile kullanıcılarına profesyonel bir deneyim yaşatan DigiLUP’ta bir…
Digilup ile Bluesky Takibine Başladık!
Global sosyal medya trendlerini yakından izleyen MTM Medya Takip Merkezi, hızla büyüyen sosyal mecra Bluesky’ı, dijital ölçümleme platformu Digilup aracılığıyla medya tarama ağına dahil etti. 📌 Son 1 ayda Bluesky’da 2,5 milyonun üzerinde Türkçe paylaşım yapıldı.Peki, bu içeriklerde markanız hakkında neler söylendiğini biliyor musunuz? Gündemi kaçırmadan, stratejik içgörüler elde etmeniz…
Sosyal Medya Analizi Nasıl Yapılır?
Günümüzde markalar ve işletmeler için sosyal medya, en önemli pazarlama ve iletişim kanallarından biri haline geldi. Ancak, sosyal medyada varlık göstermek tek başına yeterli değildir; verileri analiz ederek stratejiler belirlemek gereklidir. Peki, etkili bir sosyal medya analizi nasıl yapılır? 1. Amaç Belirleme Sosyal medya analizine başlamadan önce, çalışmanın amacını netleştirmek…